piątek, 15 lipca 2011

Obiadek :)

No więc, całkowicie wyleciał mi z głowy fakt że mam bloga, i to jest właśnie powód dlaczego nie pisałam :)
Teraz ogarniam pokój, bo niedługo przyjaciółka na nockę wpada, a przed chwilą wstawiłam pierogi na gaz i zaraz będę jadła "późny" obiad, a w między czasie pisze to wszystko... Teraz tyle się dzieje w moim życiu że szok :/ ale nie są to tylko złe rzeczy :)  Pogoda dopisuje, więc świat stoi otworem !
a oto kilka zdjęć z przedwczoraj, a się działo : 

 jaki taniec :0

 a na tym zdjęciu próbują mnie zastrzelić:)
 Andrzej i Patryk zawsze się muszą wciąć :/
 wtf ?!
 sprawdzam Jessinie buciki :)
 serducho <3 ♥
 lampę zapomniałam włączyć ^^
 peace !
 buziak :* <cmok>
xd




o kurcze zapomniałam o pierogach !!!! lecę gaz wyłączyć , papa :*

2 komentarze:

--- pisze...

Ładne zdjęcia ^^ Zapraszam do mnie :p

http://rubbiv.blogspot.com/

MISSBHV pisze...

ciekawy blog :D