sobota, 9 lipca 2011

New !

Nie znalazłam żadnego stroju wartego zakupu :/ Jutro znów wybieram się na "łowy". Przed chwilą zobaczyłam na allegro śliczny naszyjnik, :) Myślę nad zakupem go, bo kosztuje jedyne 9.99 ! A jak dla mnie jest cudowny ! A jaka jest wasza opinia. ?


 Zmieniłam wygląd mojego bloga. Co o nim sądzicie? 
  
Ps. Macie może jakieś fajne nagłówki,które mogła bym wstawić na swojego bloga? Jeśli tak wyślijcie mi na e-mail: dreamsdiary@wp.pl 
Za każdy nagłówek dodam wasz blog do blogrolla. Z góry dziękuje.

6 komentarzy:

Kate pisze...

nie przejmuj się remontem, możesz się zgłosić do konkursu ponieważ i tak z 3 osoby wysłały mi zdjęcia...
więc to nie ma już znaczenia, wystarczy że będziesz spełniałe reszte podpunktów ;)
pozdrawiam :)

www.zycie-kate.blogspot.com

martienn pisze...

fajna sówka :D sama też mam jedną w swojej kolekcji ;p
+ zapraszam do mnie :*

Eliza pisze...

bardzo ładny naszyjnik, widziałam go już w kilku sklepach :D
Za 10 zł się opłaca wg. mnie !

Anna ♥ pisze...

mam taką :) boska!

NatalaiaSrebro pisze...

Super.:)
________________

Dodałam się do obserwatorów i skomentowałam notkę:P Liczę na rewanż.;)

amazingstardollworld.blogspot.com - My amazing world

ηιєσвℓι¢zαℓηα pisze...

Moja koleżanka kupiła identyczny!