środa, 6 lipca 2011

Nareszcie !


W końcu zawitała u mnie dobra pogoda. Czuć wakacje !! Kocham to ! Pozytywna energia, unosi się w powietrzu. I gdyby nie moja alergia to wszystko było by idealne, a tak nawet najkrótsze wyjście z domu kończy się długim kichaniem.  Jurto jadę do Bolesławca, Ciekawe czy tam też pogoda dopisuje ? ;) Może jest tu ktoś z Bolesławca ?



Zapraszam do udziału w loteriach :

Loteria u Oleski >klik<
Do wygrana rzeczy z obrazka :


Loteria u Basi8212 >klik<
Nagroda są rzeczy ze zdjęcia :


Loteria u kobiece-wariacje >klik< 
Do wygrania :
  
  
 













Konkurs u burbery. >klik<
Do wygrania wybrane buty ! :)



Zapraszam do brania udziału w tych loteriach :)

9 komentarzy:

by.aless pisze...

dziękuję za komentarz. :) u mnie niestety też pada. ja także jestem alergiczką, ale przy takiej pogodzie mam spokój.. uff. :p

asteris1525 pisze...

fajny blog :)
jak tam wycieczka do Bolesławca ?

Dreams Diary pisze...

nie nazwałam bym tego wycieczką...

asteris1525 pisze...

to czym to nazwiesz, wyjazdem z przymusu ?

Dreams Diary pisze...

nie to było czymś w rodzaju odwiedzin rodziny... i jedyne co udało mi się tam zwiedzić to był rynek :p

asteris1525 pisze...

a rozumiem, i co ciekawego zwiedziłaś na tym rynku ?

asteris1525 pisze...

a może kupiłaś coś ciekawego ?

Dreams Diary pisze...

jedyne co kupiłam to cukier ^^ na rynku zwiedziłam, hmmm bardzo trudne pytanie... zwiedziłam rynek, po prostu rynek.

artbetis pisze...

Życzymy powodzenia w rozdaniach i zapraszamy do udziału także w naszym:)