czwartek, 30 czerwca 2011

!!!!

Postanawiam tu wrócić, :)
Ostatnio strasznie rzadko pisze, czemu ? Brak konkretnych powodów. Ale odkąd przestałam pisać czegoś w moim życiu zaczęło brakować, odczuwałam cały czas dziwną pustkę...
więc wracam do punktu wyjścia, wracam tu.
Och te wakacje !! Jutro otwierają basen ale nie idę, gdyż brzydka pogoda ma być. A tak się podekscytowałam :/
Nie będę was zanudzać resztą mojego zarąbistego życia :)  Więc na tym kończę pisanie...



A jak tam wam mijają wakacje ? 
Jedziecie gdzieś czy całe wakacje spędzicie w domu ?



Ps. Zagłosujecie na mojego demotywatora ?
>klik<

7 komentarzy:

Lilly pisze...

zagłosowałam na 'mocne' xD
podoba mi się
siedzę w domu w wakacje :/

Maya pisze...

Ja rownież nie mogę 'uwolnić' się od blogowania, choć niedawno chciałam to porzucić. Trochę nadal chcę, ale wiem, że będę żałować, więc zostaję :)



www.hellomaja.blogspot.com

Anna ♥ pisze...

to widzę niezły prezent dostałaś ;/ matko gdzie tu uczciwość?

Paulina pisze...

Masz bardzo ładny blog:)
Ja na wakacje jadę do Niemiec :)
+ dodaję go do obserwowania

Liczę na to samo i zapraszam do komentowania

http://paulinamichon.blogspot.com/

klusek pisze...

wakacje w domu ;(
praca:(

diva pisze...

Ja już niedługo jadę nad morze..:D
udanych wakacji! ;>

Anna ♥ pisze...

ja muszę pisać na blogu ;D inaczej też mi dziwnie!:P