czwartek, 26 maja 2011

"Po co mi chłopak?"


  

 "Po co mi chłopak?
Intrygujący tytuł, i właśnie tym mnie do siebie przyciągnęła. 
Książka opowiada o Ani Szuch która pasjonuje się czytaniem książek, grami fabularnymi, pisaniem na forum oraz filmami. Niestety jej przyjaciółki nie rozumieją jej pasji, Ania nie może zrozumieć ich nowych zainteresowań. Jej przyjaciółki usilnie próbują znaleźć sobie chłopaka, jedna z nich oczekuje na Tego Jedynego. Jej najlepsza przyjaciółka (która przeprowadziła się do innego miasta i kontaktują się tylko e-mailami) zakochała się w pewnym chłopaku i dostała od tego małpiego rozumu, co z czasem jej nie przechodzi, tylko się pogłębia. Bohaterka ma siostrę która chodzi do pierwszej klasy, i jest ona zabawną postacią. Ania jest bardzo ograniczana przez swoich rodziców, ale później okazuje się że inni mają jeszcze gorzej... 
Polecam, wszystkim których interesują książki o życiu nastolatków !

3 komentarze:

ruda pisze...

może przeczytam, chociaż chyba nie mój typ książki.
ja polecic mogę książki z wydawnictwa OSSOLINEUM, np "Chłód od raju" i wszystkie książki Pattersona ;)

Poppy Miau pisze...

tytuł przyciaga i to bardzo ;**
dziękuje ;3
ciesze sie, zę ci poprawiłam humor ;DDD

Tośka. pisze...

"Książka opowiada o Ani Szuch która pasjonuje się czytaniem książek, grami fabularnymi, pisaniem na forum oraz filmami." - prawie jakbym czytała o sobie ;)

Książka zapewne zabawna i lekka, warto czasem coś takiego przeczytać.